hey stalker sekalian ? welcome to suhaila douston official blog . respect me as owner and please behave yourself ! thank you :)

speechless

429679_343662372332157_100000651919197_1145225_1543517504_n_large

actually tak tau nak tulis ap ny . tapi disebabkan kebosanan yang sangat kronik , aku pakse jugak tangan ny menaip . padahal tk tau ap nak update ny .
hmm , okay lah . dah lame tk story pasal laki kan . so , lets begin .
aku pernah lari daripada die , tinggalkan die , curang dgn die & so on . jahat kan aku ? sikit lah kan . okay banyak . :)
tapi last2 , balik jugak kat die . tak tau lah kenape . even aku bunuh die sekali pun , mesti die akan maaf kan aku . tapi aku belum gile lah nak bunuh orang . aku cakap macam tu sebab die tu baik sangat dgn aku . tak paham aku . die pemaaf sangat . bile dengan die , aku rase dihargai sangat . rase disayangi . aku kenal die dari form2 , and couple time form3 . 16 march 2009 . clash dalam 2 3 kali kod . tapi last2 sambung balik . kalau dikira tanpa clash , aku dengan die dah 3 tahun kod . tapi kenal die dalam 4 tahun . haa , lame kan ? aku tk couple dgn sape2 lagi lepas die . time single dulu pun aku tkde dgn sape2 . ade lah jugak layan2 , texting orang lain tapi tk couple pun . die pulak time aku tkde , tunggu aku . err , dengar cite macam tu lah . kalau sape kenal aku , tau lah aku cakap pasal sape . sebab sorang jea yang sayang aku gile macam tu . and of course sorang jea yang aku sayang . and now , aku cube jadi yang terbaik lah untuk die . eh ? tadi tkde idea nak tulis ape , ni bukan main panjang lagi . haha . ape2 jea lah . kay lah , power siot aku . first time ni tulis panjang2 . mesti die terharu , peewitt :)

okay dah , bye bye *lambai tangan


suhaila