hey stalker sekalian ? welcome to suhaila douston official blog . respect me as owner and please behave yourself ! thank you :)

alone

ASSALAMUALAIKUM

hai ? aku lagi . memang lah kan dah ni blog aku . okay , aku kat rumah lagi . semalam , hari ni , esok & seterusnye aku kt rumah jea . tk kemana pun . hm , tapi semalam pegi hospital . melawat ibu aku . so , korang yang bace ni tolong lah doa kan ibu aku kayy ? thanks . hm , tau knpe aku tulis tajuk cmtu ? act , aku rasa mcm sorang2 lah . tk tau knpe . memang hidup aku cmni kod . dok rumah jea . kadang2 bosan jugak kan . yang aku ade family , phone , tv & computer . aku okay lagi kod . tak kesah sgt pun sebenarnye . tapi dah tak tau nak tulis ap kan . jealous pun ade sikit . kawan2 aku pegi wonderland hari tu tapi aku tak dapat join sbb pegi family day . pastu dorang pegi sepang , best jea tngok pic yang dorang snap bnyak2 kan . pastu ade yang pegi tngok perlawanan hoki . waa , jealous . aku bukan tknk keje , tk berusaha ? hm , maybe kod . dulu ade jugak dapat call , nak gune pekerja kan . tapi , call2 stret cakap soh datang esok . mane pulak aku nak cekau baju kemeja putih & seluar slack tuh ? hm , tulah sampai sekarang jadi penganggur terhormat ni . tunggu result keluar jea lah . seriously takut . gila tak takut ? hah , okay done . lain kali aku update lagi . thanks lah sudi baca post yang panjang berjela ny :)

SUHAILA