hey stalker sekalian ? welcome to suhaila douston official blog . respect me as owner and please behave yourself ! thank you :)

dream came true :)

• Slike •

ASSALAMUALAIKUM

finally , finally , finally . yeay ! one of my dreams has came true . how about yours ? :) mesti dah jugak kan . hm , aku dah dapat present dari abang aku . berzaman aku tunggu , dia lah orang 1st yang bagi aku hadiah yang tk pernah aku jangka . ape yang dia bagi ? nak tau ? 


haa , tu lah yang dia bagi . bukan orang lah , dslr tu . :) tapi bukan yang baru punye . dslr tu dia punye . dia bagi aku sebab dia tk gune sangat . time dia cakap 'amek lah camera tu' . korang pk aku tk terkejut beruk ke ? mmg dah nak jd beruk dah pun , kalau ade saket jantung memang dah lame aku selamat . ape pun , memang aku bersyukur lah . hm mule2 ingat mmg aku tk kan dapat ape2 lah . mane tk nye , aku himpit abg aku soh bg iPhone , dia tknk bagi . padahal time tu membe2 aku sume masing2 dgn phone baru . gile lah aku kalau aku ckp aku tk jeles . err , btw thanks bro for giving me this :) iloveyou .

nah , satu dulu :)

sory , testing dalam bilik & tk berape nk lawa . maklumlah ,
saya budak baru belajar :)

SUHAILA